13 Aralık 2014 Cumartesi

Anime: Tonari no Totoro To to ro


Merhaba siz Totoro'yu biliyor  musunuz? Ben bilmiyordum dün geceye kadar. Sağ olsun bi güzel film gurmesi bloggerlar var da öneriyolar. :)

İki kız kardeşin orman ruhlarını görmesi sonucu renkli hayatları daha da renkleniyor ayrıntıya girmek istemiyorum, bence kesin izleyin.. Musmutlu bir anime. Çok güzel. Kız kardeşimi özledim, bi sarasım geldi ki.. :)





Totoro hep gülsüüün :)




Vatsapta okuldaki yakın arkadaşlarımıza grubumuz var. Pis kız olup onları kandırdım. Grup adı izlediğimiz film veya kitap isimleri olsun izledikçe/okudukça en son izleyen değiştirsin dedim. Hepsi kandı. Şimdi grubumuzun adı Totoro to to roo :D

İyi geceler, mutlu kalın.

16 yorum:

  1. izlemişsin :) Beğendin demi sevgili alık balık :)

    YanıtlaSil
  2. Anime nasıl izleyebiliyorsunuz yaaa, bana çok zor geliyor. neden zor geldiği hakkında fikrim yok, sadece çok zor anlıyor musun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denedin mi hiç? Yoksa denemekte mi zor geliyor? Lovly Complex ilk izlediğim animeydi. Çok eğlenceli ve çok hüzünlü bir aşk hikayesi işin içine hüzün kattım bak tam senlik :))

      Sil
    2. Denemek zor geliyor tabikii :( Bak bunu deneyim ben kız. Bakalım olacak mı :D

      Sil
    3. Tabisi olcak hissediyorum dene bakalım :)

      Sil
  3. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. ayyyy totorooooo en sevdiğim işteeee demek kardeşini özlediin kıyamazlaaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az kaldı görcem kii :)

      Sil
    2. sömestr di mii. diğer tarafa da bak aradaaa :)

      Sil
    3. Evet :) Oraya uğramıyom artık yeni mekanım burası :D

      Sil
    4. hiç uğramıcan mıııı oraya da yazdım bişiler amaaa :)

      Sil
    5. Kandırdııım :) gitcem birazdan. İyiki geldin bee ben de tee ne zamandir deep acaba begencek mi diye merak ediyodum tisikirlir :))

      Sil
    6. Ay aay tisikirlir Sipirwritir :))

      Sil